משפצים? מרחיבים? רק בבנייה קלה

בנייה קלה היא פיתרון אפקטיבי למקרים רבים שבהם יש צורך בשיפוץ מבנה קיים או בתוספת בשטח. לדוגמא, הורים בעלי בית פרטי שרוצים להעניק פרטיות מלאה ועצמאות לילד שבגר יכולים להקים עבורו יחידת דיור איכותית בחצר תוך זמן קצר ובעלות מינימלית. אפילו במקרה של רכישת קרקע עליה בנוי מבנה ישן משתלם ופשוט יותר להקים מבנה חדש וקל.

שיפוץ = בלגן? לא כשמדובר בבנייה קלה!

אחת הבעיות העיקריות אותן פותרת הבנייה הקלה, היא הבלגן העצום הכרוך בשיפוץ מבנה ישן או בהרחבת מבנה קיים.

אם בנייה "רגילה" מחייבת הבאת כלים כבדים לאתר בו יוקם המבנה החדש, רעש מחריש אוזניים, כמויות אדירות של לכלוך ואבק ובאופן כללי בלגן עצום, שבמקרים רבים מרתיע את בעלי המבנים מלשפץ ולהגדיל, הרי שבנייה מתועשת (בנייה קלה) מתרחשת ברובה במפעל וכלל אינה פוגעת בשגרת החיים.

העבודה הנדרשת בשטח, כלומר, הכנת השטח ל"קליטת" המבנה והרכבתו לאחר שהוא מובל למקום, מינימלית. גם כשמרחיבים או משפצים מבנה קיים, מידת ההפרעה לבני הבית או עובדי המשרד נמוכה וכמעט בלתי מורגשת.

פער גדול בין התוכניות על הנייר למבנה בפועל? לא כשמדובר בבנייה קלה!

בעיה נוספת בתהליך שיפוץ או הגדלה, היא הפער בין התוכניות לבין המציאות, הן מבחינת התוצאות והן מבחינת לוחות הזמנים והעלויות הכספיות.

בנייה מתועשת מדלגת בקלילות גם מעל מהמורה זו: ראשית, המבנה החדש, המשופץ או ההרחבה ייראו בסופו של דבר בדיוק כפי שתוכננו. שנית, חברה שמשתמשת בשיטות המתקדמות של הבנייה המתועשת מבניה כמעט ואינם חשופים לפגעי מזג אוויר שונים וגם התלות שלה בעובדים פחותה. אם מוסיפים על כל זה את הטכנולוגיה המשוכללת של הבנייה המתועשת, קל להבין למה אין חריגה מהלו"ז (שמלכתחילה הוא מזורז במיוחד).

שיפוצים בבניה ירוקה

וגם כדור הארץ אומר תודה

המודעות ההולכת וגוברת של רבים מאיתנו לחשיבות השמירה על כדור הארץ מחייבת תשומת לב גם לפן האקולוגי של הבנייה וכמו כן שמירה על תקן תמ"א 38 תיקון 2 נגד רעידות אדמה.

גם בתחום זה יש לבנייה הקלה יתרון על פני שיפוץ "רגיל" או הרחבה באמצעות שיטות בנייה מסורתיות. ראשית – בזמן תהליך הבניה (כאמור, פחות לכלוך וזיהום, ובנוסף הבנייה לא מתבצעת בשטח פתוח בבית הלקוח אלא במפעל הערוך לכך), ושנית – גם התוצאה, שכן בבניה קלה המבנה עצמו בנוי כך שניתן יהיה לחסוך באנרגיה לשם חימום, קירור ובידוד.

למידע נוסף על בניה קלה לחצו כאן

אנו בא.ב.ד מבנים ניידים מאמינים בכל ליבנו באיכות החיים הטמונה בבניה הירוקה. שנים ארוכות של נסיון מובילות אותנו בדרכנו אל בניה קלה בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך תכנון ירוק והשתלבות בסביבה.

לייעוץ אודות חבילות בנייה קלה משתלמות ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9097093

בינתיים אנו מזמינים אתכם לצפות בפרויקטים בלחיצה כאן

 

פרויקט בניה קלה 61     פרויקטים לדוגמה בניה מודולרית מהירה     פרויקט 49 מבנים ניידים