אדריכלים בצפון – הכירו את שיטת הבנייה המתקדמת של א.ב.ד.

חברת א.ב.ד. היא החברה המובילה בישראל בבנייה מתקדמת וזו ההזדמנות שלכם, אדריכלי הצפון, לקבל הצצה מקרוב לשיטת הבנייה הייחודית שפיתחנו במשך עשרים השנים האחרונות.

מאז הקמנו את חברת א.ב.ד בשנת 2001 עמלנו כדי לשפר ולשדרג את צורת העבודה שלנו, עד שהגענו לשיטה ייחודית שמשלבת בתוכה אלמנטים טכנולוגיים מהמעלה הראשונה וכמובן שאת הניסיון, המקצוענות, והיצירתיות של העובדים שלנו. אם אתם עוסקים באדריכלות בצפון כדאי שתקראו את המאמר הזה כיוון שאנחנו בא.ב.ד רוצים להציע לכם הזדמנות לשיתוף פעולה.

הבסיס לבנייה המתקדמת של א.ב.ד.

הבסיס לכל דבר שאנחנו עושים בא.ב.ד נשען על שני אלמנטים מרכזיים – חדשנות טכנולוגית וכוח אדם איכותי.

הצוותים המקצועיים שלנו מורכבים מאנשי המקצוע הבולטים ביותר בתחומם וביניהם תוכלו למצוא אדריכלים, מעצבים, אנשי רכש, בנאים ועוד. אבל מעל להכול אנחנו מאמינים ביחס אישי ומקצועי בינינו לבין לקוחותינו, וגם ביחס לאנשי המקצוע שאיתם אנחנו עובדים. כחלק מסדרת שיתופי הפעולה שלנו אנחנו מציעים לאדריכלים בצפון לעבוד איתנו וליהנות מסל השירותים שלנו כדי לבנות ללקוחותיהם את הבתים המושלמים שהם תמיד חלמו עליהם.

מה מיוחד בשיטת הבנייה המתקדמת של א.ב.ד. בעברו אדריכלים בצפון

מה מיוחד בשיטת הבנייה המתקדמת של א.ב.ד.?

קיימים אלמנטים שונים ומגוונים אשר הופכים את שיטת הבנייה המתקדמת שלנו בא.ב.ד. לייחודית ולשונה משל שאר החברות אשר מציעות בנייה מתקדמת. משרדי אדריכלים בצפון שכבר עובדים איתנו יוכלו להעיד כי העבודה איתנו נעשית בצורה יסודית ומקצועית וכי כל השלבים עוברים בחינה קפדנית של אנשי מקצוע כדי להבטיח עמידתם בכל התקנים הדרושים. בואו ונבחן כמה מהאלמנטים הייחודיים שלנו.

  • מידול תלת ממדי
    בואו ונתחיל מאחד השלבים הראשונים שבהם הייחוד שלנו בא.ב.ד. מתבטא בצורה הטובה ביותר וזהו שלב התכנון של הבית.  את התכנית האדריכלית שלכם- כל תכנית אנחנו ממדלים לשיטת הבניה המתקדמת ויוצרים מהתכנית הדו מימדית מודל תלת מימדי המוכן לייצור שלד במפעל.
  • חתכי קיר
    חתכי הקיר שלנו הם רק דוגמה אחת מבין מגוון שיתופי הפעולה שאנחנו מציעים ללקוחותינו כדי לבנות את הבתים האיכותיים ביותר שאפשר. חתכי הקיר שאיתם אנחנו עובדים הם של חברת Knauf הגרמנית והם מורכבים משבע שכבות שונות של חומרי בידוד ואיטום. מבחינת איכות התוצר, הבידוד והאיטום שמתקבל בעזרת חתכי הקיר האלו עולה על זה של בטון פי חמישה.
  • דיוק
    דמיינו שהייתם יכולים לתכנן את הקימורים המסובכים ביותר ועדיין להיות בטוחים שהמבנה יעמוד יציב ואיתן. דמיינו שהייתם יכולים לבנות כל בית שאתם משרטטים ברמת המילימטר. בעזרת שיטת הבנייה הממוחשבת והמתקדמת שלנו אנחנו מעניקים למשרדי אדריכלים בצפון את האפשרות לקחת את תכנון הבתים לרמה אחרת של דיוק ולפתוח בעבורם אפשרויות שהם לא דמיינו שיהיו זמינות בעבורם.
  • חיסכון
    אלמנט נוסף שגורם ליותר ויותר אדריכלים בצפון הארץ ובדרומה לבחור בשיטת הבנייה המתקדמת של א.ב.ד היא החיסכון העצום שיש לשיטה זו. אנחנו לא מדברים רק על חיסכון בעלויות הייצור של הבית אשר יורדות פלאים, אנחנו מדברים גם על החיסכון בזמני ההמתנה לכלל האישורים הבירוקרטיים וכמובן שגם חיסכון אדיר בזמני הבנייה שיורדים לכדי שמונה שבועות.
  • חופש פעולה
    חתכי הקיר שלנו ואפשרויות המידול התלת ממדי שאנחנו מביאים לאדריכלים בצפון מאפשרים להם לצאת מגבולות הגזרה המוכרות להם ולהתחיל לתכנן ולעצב בתים כפי שהם תמיד רצו. את כל הקירות והאלמנטים הבסיסיים של המבנה אנחנו יכולים לדייק לכם ברמת המילימטר כאמור, מה שמקנה לכם את היכולת לתכנן כל דבר וללקוחותיכם להגשים חלומות שלא חשבתם שתוכלו להגשים בעבורם.
  • איכות
    בסופו של דבר מה שחשוב זו איכות הבנייה והתוצר המוגמר. אנחנו מאמינים באיכות ולכן אנחנו עובדים רק עם ספקים איכותיים שלהם המוצרים הטובים ביותר בעולם. כל המוצרים וכל המבנים שלנו עוברים בדיקות בטיחות מקיפות כדי לוודא את איכותם ואת עמידתם בתקני הבנייה הירוקה.

לפרטים נוספים על שיטת הבנייה שלנו – צרו איתנו קשר