מתכנון ועד קבלת המפתח – א.ב.ד איתך לאורך כל שלבי הבניה המתקדמת

תהליך הבניה של בית בישראל עומד על מינימום של שנה וכמה חודשים, כאשר הממוצע הוא כבר גבוה יותר ועומד על סביבות השנתיים. מדובר על תקופה ארוכה שבמהלכה יש עלינו לחץ רב ואנחנו נדרשים לעבור בין כמות בלתי נגמרת של אנשי מקצוע כדי לוודא שכל אחד ואחד מהם יודע בדיוק מה עליו לעשות, וכדי לוודא שהם אכן עושים את המוטל עליהם במסגרת לוחות הזמנים והתקציב המוסכם. כפי שאפשר להבין במסגרת השנתיים שבהן אנחנו עסוקים בהקמת ובניית בית חלומותינו, יש מצב שהעצבים שלנו ימרטו רק מהצורך להתמודד עם כל כך הרבה גורמים במקביל.

חברת א.ב.ד בניה מתקדמת גאה להביא את שיטת ההכול כלול לענף הבניה – שיטה ייחודית שבה אנחנו דואגים בעבורכם לכל הצדדים הטכניים והמקצועיים, וכך אתם יכולים להתרכז בדברים העיקריים כמו בחירת העיצוב, חומרי הגמר של החיפויים ובאופן כללי תוכלו ליהנות מחוויית הבניה ולא תהיו תחת חרדה מתמדת.

א.ב.ד. בניה מתקדמת ברמה שלא דמיינת

כחברה אשר עוסקת בבניית בתים בשיטת הבניה המתקדמת כבר עשורים רבים, פיתחנו לאורך השנים שיטות עבודה קפדניות שמאפשרות לנו ניהול נכון ומיטבי של כל החלקים הקשורים להקמת הבית. במפעל הייחודי שלנו בלוד אנחנו מרכזים את אנשי המקצוע המובילים בתחומם, מאפשרים להם לעבוד עם הכלים המתקדמים ביותר ובשיתוף פעולה עם שאר אנשי הצוות כדי להבטיח את הבית המתקדם והאיכותי ביותר שאפשר לייצר.

לכל פרויקט ופרויקט אנחנו ממנים מנהל פרויקט אישי אשר הוא יהיה איש הקשר שלכם לאורך כל השלבים השונים של הקמת הבית. מנהל הפרויקט משמש קצת כמו מפקח בניה, אך בשונה ממפקח הבניה הוא לא חיצוני וכך הוא יכול להוביל את הפרויקט בצורה מיטבית וללא קשיים או חריקות כלשהן לאורך התהליך. הבתים שלנו מיוצרים בפרק זמן מהיר שנע בין חצי שנה לשמונה חודשים, בהתאם לגודל הפרויקט ורמת הפירוט של האבזור, ולאורך כל הזמן הזה אתם זוכים לליווי אישי של אותו מנהל פרויקט.

א.ב.ד. בניה מתקדמת ברמה שלא דמיינת

מה עושה את שיטת ההכול כלול שלנו לשיטה המובילה בענף הבניה המתקדמת?

אנחנו מאמינים שחוויית בנית בית לא חייבת להיות מעיקה או מלחיצה. למעשה אנחנו יודעים שאפשר לעשות את התהליך נעים ורגוע אם רק מתכננים את הפעולות כמו שצריך. בעזרת שיתופי הפעולה הבלעדיים שלנו עם מיטב הספקים המובילים בארץ אנחנו יכולים לתמחר בעבורכם את כל אפשרויות הבחירות העיצוביות הקיימות במקום אחד, כולל אפשרויות שלא קיימות אצל אף חברת בניה מתקדמת אחרת.

תהליך הבניה הוא לא רק הליך של בחירות ושל עיצובים, מדובר על הליך שדורש תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר כדי לצלוח את הרי הבירוקרטיה ואת ועדות הרישוי שמפרידות בינינו לבין בין חלומותינו. מנהל הפרויקט האישי שלכם ילווה אתכם לאורך כל השלבים האלה ויגיש בעבורכם את כל הטפסים לוועדות השונות, לאחר שטפסים אלו עברו רישוי אדריכלי ובחינת מהנדס כמובן. אנחנו מאמינים כי העובדה שאנחנו מצמידים אדם קבוע שילך איתכם יד ביד לאורך התהליך מסייעת ללקוחותינו לחוות את תקופת הבניה בצורה מהנה יותר ואף מאפשרת לחסוך כספים רבים.

בשל העובדה שמנהל הפרויקט עובד איתכם באופן צמוד, והוא חשוף לכל הקשרים המקצועיים והכלים הטכניים שלנו בא.ב.ד, הוא ידאג לכל נקודות המגע המשמעותיות לאורך התהליך. הוא יהיה איתכם בקשר ישיר ושוטף כדי לוודא שאתם מרוצים מאפשרויות העיצוב שעומדות בפניכן, ובמידה שלא הוא ימצא בעבורכם הצעות מחיר נוספות ויביא בפניכם רעיונות נוספים. אותו מנהל פרויקט ידאג לקבלת כלל האישורים הרלוונטיים ולמעשה יהיה איתכם לאורך כל הדרך – משלב התכנון הראשוני ועד לרגע שבו תקבלו את המפתח לבית חלומותיכם.