משפצים מבנה קיים בעזרת כלי עבודה נוחים

כאשר מדובר על בנייה קלה למעשה מדובר על פס ייצור. היתרונות הרבים של הבנייה המתקדמת נעוצים בעובדה שמדובר על ייצור המבנה במפעל ייעודי ולא בשטח הפתוח בו עתיד להתמקם המבנה לבסוף, כך שנחסך מהשכנים הקיימים רעש, אבק ופגיעה באיכות החיים, ואילו המבנה שנוצר בשיטה הקלה למעשה מטיב עם הסביבה.

על מנת לבנות מבנה בשיטת הבניה הקלה או לשפץ מבנה קיים מכל סוג בניה, יש צורך באמצעי שינוע שבעזרתם יהיה ניתן לנייד חומרים, משטחים וכלי עבודה ממקום למקום בשטח בו אנחנו עובדים. ללא אותם עזרים נדמה כי תהליך השיפוץ והבניה היו כמעט ובלתי אפשריים, אך כיום בעזרת הטכנולוגיה הענפה והמתפתחת מלאכת העבודה שלנו הופכת קלה ופשוטה ובעיקר בטוחה יותר.

נפלאות עגלות המשא

כל מה שנוכל להעמיס על אביזר חיצוני ולא על גופנו – הרי שכך נעשה. כאשר מדובר בבניה ובשיפוץ של מבנים מדובר לעתים על חומרים ואביזרים כבדים שאנו צריכים לשנע ממקום למקום ובעזרת המכשור והאביזרים המתאימים אנחנו הופכים את מלאכת השינוע לפשוטה משניתן לדמיין.

אחד מכלי העזר הנפוצים ביותר שניתן לראותם באתרי בניה שונים הוא עגלת משא מתקפלת. על עגלת המשא ניתן לשנע כל דבר שעולה על דעתכם כאשר הוא במידות המתאימות לעגלה. תוכלו להעמיס על עגלת משא מתקפלת רצפות, לבנים, משטחים שונים וכלים כבדים וכך להתנייד איתם ממקום למקום בקלות. אם לא די בחיים הקלים שהעגלה מנגישה לנו, הרי שהיא גם מתקפלת וכך הופכת להיות גם חסכונית במקום.

אתר עבודה בפעולה

עגלות ייחודיות למשטחים

אחד היתרונות הבולטים בשיטת הבניה הקלה היא היכולת להכין ולהערך לבניה ולשיפוץ מבועד מועד מאחר ומדובר בחלקים אשר מיוצרים מראש. במידה ונפגם משטח מסוים בבית שלנו, הרי שנוכל להזמינו מחדש, יכינו אותו עבורנו ולבסוף יגיעו ויתקינו אותו. במקרים כאלו ישנו צורך בעגלת משטחים שעליה אפשר להניח את המשטחים הרלוונטים וכך לשנע אותם בקלות.

כלי העבודה האלו מונעים פציעות וזעזועים בקרב פועלי הבניין והופכים את העבודה לאסתטית יותר, בטוחה יותר ונעימה יותר. עגלות המשטחים מגיעות בגדלים שונים ופונקציות שונות המשרתות מנעד רחב של פעולות בשיפוץ המבנה הקיים שלנו.

ובמקרים כבדים במיוחד

לצד החומרים שניתן להעמיס ידנית על עגלות העבודה ישנם חלקים, חומרים וכלים כבדים יותר שמשקל גופנו אינו יכול לשאת. במקרים כאלו ניתן להשתמש במלגזות וכך לנייד את החומרים בצורה קלילה ולהפוך את השיפוץ לקל ופשוט.

במלגזות ישנו שימוש רחב במפעלים השונים המכינים את החלקים השונים למבנים הבנויים בשיטת הבניה הקלה וכאשר מדובר בשיפוצים של מבנים קיימים, הרי שהמלגזה עוזרת להעמיס את החומרים השונים אל עבר רכבי העבודה כל הדרך אל שיפוץ המבנה. גם המלגזות מגיעות בגדלים שונים ובעלות מנגנון כוח שונה המשתנה בהתאם לדרישות שלכם.

 

לייעוץ אודות חבילות בנייה קלה משתלמות ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9097093  

בינתיים אנו מזמינים אתכם לצפות בפרויקטים בלחיצה כאן

 

פרויקט בניה קלה 61     פרויקטים לדוגמה בניה מודולרית מהירה     פרויקט 49 מבנים ניידים