בניה מהירה וחסכון בזמן

בנייה קלה היא בנייה מהירה. לוח הזמנים שנקבע מראש ויוצר תהליך יעיל מאד של הקמת בית, מוביל רבים בכל רחבי העולם לבחור בשיטת בנייה מהירה זו. בין אם מדובר על בנייה קלה של בית מאפס או רכישת בית מוכן להרכבה התהליך הוא בדרך כלל קצר יותר, יעיל יותר ובסופו של דבר גם רווחי יותר. משפחה שמחכה להיכנס לבית החדש שלה עוברת תהליך הרבה יותר קל בדרך לשם.

ההבדלים היבשים בין בנייה קלה ובנייה רגילה

בנייה קלה בעלת יתרונות בכל מה שקשור לניהול לוח הזמנים. בעוד שבנייה קונבנציונלית יכולה לקחת חודשים ארוכים ואפילו כמה וכמה שנים ובממוצע ישראלי בין שנה לשנה וחצי, בנייה קלה לוקחת כשלושה חודשים. ההבדל המשמעותי הזה קשור כמובן לשיטת העבודה.

בניה קלה איכותית וזולה

מי שבוחר בשיטת הבנייה הקלה נהנה מהאפשרות לרכוש בתים מוכנים להרכבה, שרוב בנייתם נערכת בתוך המפעל. העיצוב והתכנון של הבית נעשים מראש, כשרוב החברות מציעות מספר דגמים עיקריים לבחירה עבור הלקוחות שלה. הלקוחות יכולים לעשות שינויים שונים לפי רצונם, אך הבסיס לבנייה נותר מוכן מראש ולכן אפשר לקצר באופן משמעותי את זמני הבנייה וההרכבה של הבית.

זמן אכלוס מהיר – פתרון מצוין עבור משפחות צעירות

פרויקטים של בנייה קונבנציונלית מוצעים בכל רחבי הארץ, חלקם בתנאים טובים עבור משפחות צעירות. אבל אחד השיקולים הקשים ביותר הוא נושא האכלוס. ברוב המקרים צריכות המשפחות שחוסכות שקל על שקל כדי לרכוש דירה ראשונה או דירת משפחה גדולה יותר לחכות שנים ארוכות עד למועד האכלוס של הדירה.

עבור משפחות רבות ההמתנה לדירה הזו כרוכה בלא מעט ויתורים וקשיים. בין היתר צריכים הורים צעירים לחיות עם הילדים בדירה שלא מתאימה לכך, לגור אצל בני משפחה או לגור במקום שאינו מתאים להן. רוב המשפחות חיות בתחושה זמנית, שיכולה להימשך ולהפוך לתחושה קבועה.

בניה קלה היא שיטת בניה מתקדמת שלוקחת בחשבון גם את האילוצים של הדיירים שעומדים להיכנס לבית. השיטה המהירה והיעילה הזו פותחת פתח למשפחות שחיות בהמתנה ועוזרת להן למצוא פתרונות מגורים מתאימים וטובים יותר, במינימום זמן.

פתרונות קלים גם בזמן ההמתנה לבית

חברות המתמחות בשיטת בנייה קלה מציעות גם פתרונות לאכלוס מיידי בזמן ההמתנה לבית החדש. בתים מוכנים להרכבה, מבנים זמניים איכותיים ועוד פתרונות שאפשר להציב בשטח בזמן הבנייה עד שניתן לעבור למבנה הקבע, מעניקים מרווח נשימה חשוב למשפחות, לזוגות ולדיירים בודדים שממתינים לתוצאה הסופית.

הבנייה המהירה והאכלוס הזריז מתווספים לעוד שפע של יתרונות שיש לשיטת הבנייה הקלה, שמיושמת כבר שנים ארוכות במדינות מפותחות ברחבי העולם. חסכון כספי, תכנון קל ופשוט, בנייה עמידה וחזקה, בידוד מצוין ושיטת בנייה ידידותית יותר לסביבה ולאנשים שחיים בה.

לייעוץ אודות חבילות בנייה קלה משתלמות ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9097093  

בינתיים אנו מזמינים אתכם לצפות בפרויקטים בלחיצה כאן

 

פרויקט בניה קלה 61     פרויקטים לדוגמה בניה מודולרית מהירה     פרויקט 49 מבנים ניידים