קניית דירות בתל אביב

דירה בתל אביב היא כבר מזמן לא עוד קירות, תקרה ורצפה אלא מושג, אפילו סמל, ובמקרים רבים חלום. עליית המחירים המסחררת שמאפיינת את הדירות בעיר הבולטת ביותר בישראל הופכת את מימוש החלום לקשה יותר, אולם עם היערכות נכונה גם אתם תוכלו לגלות כי קניית דירות בתל אביב היא דבר אפשרי.

תמהיל ייחודי

אחד המאפיינים הבולטים של תל אביב הוא התמהיל הייחודי של האוכלוסייה שלה, ובהתאם גם דירות בתל אביב נהנות מתמהיל מגוון מאוד – מבנים ישנים בעלי חן (ובמקרים רבים גם היסטוריה מרתקת) לצד דירות מודרניות להפליא, בנייני בוטיק שמהווים מופת ארכיטקטונית ולצידם בניינים סטנדרטיים לחלוטין (ובכל זאת נחשקים, בעיקר בזכות המיקום), מגדלים שהולכים ומשתלטים על קו הרקיע אבל גם אזורים שעדיין מתאפיינים בבניה נמוכה, מבנים שעוברים מתיחת פנים בזכות תמ"א 38, בניינים שמתחדשים אבל עם טעם של פעם במסגרת פרויקטי שימור, דירות המשמשות להשקעה ועוד ועוד, את הכל ניתן למצוא כשמתעניינים בקניית דירה בתל אביב.

הכיוון מערב?

העיר שצמחה מן החולות לא מפסיקה להתפתח, כך שגם אם בפרק זמן מסוים קניית דירות בתל אביב נתפשת כעסק לעשירים בלבד הרי שבסופו של דבר תמיד יצוצו הזדמנויות אטרקטיביות.

בעשורים האחרונים של המאה ה- 20 ובעשור הראשון של המאה ה- 21 הכיוון העיקרי היה צפון, כשעוד ועוד שכונות ובניינים נבנו מצפון לירקון, ואפילו באופרת הסבון הישראלית הראשונה, "רמת אביב ג'", ניתן לראות שיר הלל לשכונה שהפכה לסמל.

קניית מבנה יביל תל אביב

נכון לעכשיו תל אביב מתחילה להתפתח גם דרומה ומזרחה, כך שבהחלט מומלץ לשקול רכישת דירה באזורים אלה שלכאורה מרוחקים מלב העיר וממרכז העניינים אולם כבר היום הם מהווים אבן שואבת לאוכלוסיה חזקה. גם יפו היא אזור שכדאי לשים אליו לב, הגם שהיא מאבדת את זהותה הייחודית, וסביר להניח שמתישהו בעתיד נראה את העיר מתרחבת גם אל תוך הים, כשקניית דירות בתל אביב תתבצע באיים מלאכותיים…
חושים חדים

אחד ה"סודות" של קניית דירה בתל אביב במחיר סביר (שיתגלה בעוד מספר שנים כמציאה היסטרית) הוא חושים חדים המאפשרים זיהוי מוקדם של הטרנד הבא.

תל אביב הייתה מאז ומתמיד עיר של טרנדים ואופנות שלא מפסיקות להתחלף (וכמובן גם לחזור על עצמן, כולל בתחום הנדל"ן אגב) – ומי שמצליח לקלוט איזור שכיום נחשב פחות איכותי אולם תוך זמן קצר יהפוך למבוקש מאוד עשוי להרוויח בגדול.

דוגמאות לשכונות שנתפשו כנחותות וכיום הן מבוקשות במיוחד לא חסרות, ודי לציין את נווה צדק (עד לפני 2-3 עשורים שכונת מצוקה וכיום אזור יוקרה), ביצרון (שהצליחה לגרום ללא מעט תל אביבים לצלוח את האיילון מזרחה) ונווה שרת שבזכות הקרבה לאזור ההיי-טק של קרית עתידים ולשכונות יוקרה כמו צהלה והמשתלה הפכה בסופו של דבר למבוקשת מאוד, ופרויקטי התחדשות עירונית שונים החלו להחליף בה את שיכוני הרכבת הישנים לטובת מגדלים נוצצים ובאופן טבעי למשוך אליה אוכלוסיה חזקה.

עם מעט עזרה ממקצוענים

למרות ההיצע הכאמור נרחב למדי של דירות בתל אביב, עדיין הביקוש גובר עליו, כך שלא קל לקנות דירה בעיר הכל כך אטרקטיבית. בנוסף להמלצות הנ"ל כדאי גם להיעזר באנשי מקצוע בתחום הנדל"ן שיוכלו לעזור לכם להגשים את החלום – מבלי לבזבז זמן יקר על חיפושים ובמחיר משתלם במיוחד.

לייעוץ אודות חבילות בנייה קלה משתלמות ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9097093  

בינתיים אנו מזמינים אתכם לצפות בפרויקטים בלחיצה כאן

 

פרויקט בניה קלה 61     פרויקטים לדוגמה בניה מודולרית מהירה     פרויקט 49 מבנים ניידים